Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonu peder bey almıştı.
tam bi iş telefonu idi ozmn (2005)
Bu telefonu bulamazsın fazla 2.ellerde diğer teller kadar.
Fazla üretilmedi.
ve sağlam telefondur
bi 15-20 YTL bakım attırdığında(tanıdık tamirci tabi ) paşa gibi olur
50 'ye patlıcak diyorsun
20'ye tamam de