Sana SıemensA52 Jiletini Üstünde 2.el Verelim.

Şarj Aleti İle Birlikte 30 Ytl Olur Ben 2.Hat Kullanıyorum oda Vitrinde duruyor.
Cihaz Sıfır Gibidir Çok Hafif Kullanımı Kolay Ve İdeal Bir Telefondur.

İşini Hallettikten sonra geri banada satabilirsin.
.
3310 Lar var 20 YTL ama seni yarı yolda bırakır.