• 03-07-2008, 01:37:38
    #1
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    ARkadaşlar sadece konuşmaya yarayan adam gibi bir telefon arıyorum
    Telefonum tamirde uzun süre onla yetinicem
  • 03-07-2008, 01:38:37
    #2
    Misafir
    olsa verirdim valla gittigidiyordan bulabilirsin bak bi
  • 03-07-2008, 01:45:32
    #3
    nokia 6220
    video,foto,kızılötesi paylaşım.
    15 tanede güzel oyun serisi var.bol bol çektim kontörlerle
    orjinal kapak.4 yıllık telefon.
    1 kere tamire götürüldü sadece.
    30YTL + kargo senindir
  • 03-07-2008, 01:55:26
    #4
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nokia 6220
    video,foto,kızılötesi paylaşım.
    15 tanede güzel oyun serisi var.bol bol çektim kontörlerle
    orjinal kapak.4 yıllık telefon.
    1 kere tamire götürüldü sadece.
    30YTL + kargo senindir
    O kadar güzel telefon niye o kadar ucuz hocam ?
    Ve tamire götürülme sebebi nedir acaba ?
  • 03-07-2008, 01:56:02
    #5
    Misafir
    Yav adam sana baba gibi telefonu hayrına veriyor işte ne soru soruyorsun

    sinirlendim gene hapım nerde
  • 03-07-2008, 01:56:46
    #6
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar güzel telefon niye o kadar ucuz hocam ?
    Ve tamire götürülme sebebi nedir acaba ?
    ucuzluk nedeni eski olması.6600 la beraber çıktı
    tamire götürmem nedeni hoporlör patlamıştı.
    + tel darbe yediğinde kapanıyor.
    çekmecede duruyor öle.bi hayır işleyelim
  • 03-07-2008, 01:56:57
    #7
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav adam sana baba gibi telefonu hayrına veriyor işte ne soru soruyorsun
    sinirlendim gene hapım nerde
    Telefonu tavsiye ediyormusun ?
  • 03-07-2008, 01:59:14
    #8
    Misafir
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu tavsiye ediyormusun ?



    Gayet güzel bir telefon.Ve neredeyse bedava.Kaçırma derim.
  • 03-07-2008, 02:05:22
    #9
    telefonu peder bey almıştı.
    tam bi iş telefonu idi ozmn (2005)
    Bu telefonu bulamazsın fazla 2.ellerde diğer teller kadar.
    Fazla üretilmedi.
    ve sağlam telefondur
    bi 15-20 YTL bakım attırdığında(tanıdık tamirci tabi ) paşa gibi olur