nokia 6220
video,foto,kızılötesi paylaşım.
15 tanede güzel oyun serisi var.bol bol çektim kontörlerle
orjinal kapak.4 yıllık telefon.
1 kere tamire götürüldü sadece.
30YTL + kargo senindir
nokia 6220
video,foto,kızılötesi paylaşım.
15 tanede güzel oyun serisi var.bol bol çektim kontörlerle
orjinal kapak.4 yıllık telefon.
1 kere tamire götürüldü sadece.
30YTL + kargo senindir
O kadar güzel telefon niye o kadar ucuz hocam ?
Ve tamire götürülme sebebi nedir acaba ?
O kadar güzel telefon niye o kadar ucuz hocam ?
Ve tamire götürülme sebebi nedir acaba ?
ucuzluk nedeni eski olması.6600 la beraber çıktı
tamire götürmem nedeni hoporlör patlamıştı.
+ tel darbe yediğinde kapanıyor.
çekmecede duruyor öle.bi hayır işleyelim
telefonu peder bey almıştı.
tam bi iş telefonu idi ozmn (2005)
Bu telefonu bulamazsın fazla 2.ellerde diğer teller kadar.
Fazla üretilmedi.
ve sağlam telefondur
bi 15-20 YTL bakım attırdığında(tanıdık tamirci tabi ) paşa gibi olur