O kadar güzel telefon niye o kadar ucuz hocam ?
Ve tamire götürülme sebebi nedir acaba ?
ucuzluk nedeni eski olması.6600 la beraber çıktı

tamire götürmem nedeni hoporlör patlamıştı.
+ tel darbe yediğinde kapanıyor.
çekmecede duruyor öle.bi hayır işleyelim