• 01-10-2017, 14:44:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar ;
    Kazakistanda arkadaşım var kazakistan da s7 edge ler sıfır olarak 600 700 lira arası bi fiyatta alınabiliyor. Acaba ordan kargo yapsa bana hediy diye problem olur mu yada gümrüğüe takılırmı ? veya ebay aliexpress gibi sitelerden alsam gümrüğe takılır mı ?
    Konu beni için çok önemlidir. Tecrübe eden ebilerim kardeşlerim bilgilendirirlerse sevinirim.
    600-700 lira arası s7 edge sıfır derken ?
  • 01-10-2017, 14:44:25
    #11
    Ne yaparsan yap telefonu getirtemezsin . Ancak ordan gelen kendisi ile getirebilir.
  • 01-10-2017, 14:46:09
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600-700 lira arası s7 edge sıfır derken ?
    öyle abi. Telefon mağazalarında dükkanlarda o fiyatlara satılıyormuş.
  • 01-10-2017, 14:46:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Asya-Avrupa cihazları var asya cihazlarına dikkat edin.
  • 01-10-2017, 14:50:50
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam vergisini her türlü ödersiniz ayrıca pasaport kaydı falan uğraştırır. Diğer arkadaşların dediği gibi gidip almanız gerekiyor diğer türlü gümrüğe takılacaktır gidip almanız gerekiyor
  • 01-10-2017, 18:41:58
    #15
    mış muş'larla iş yapmayın hocam. dünyanın hiç bir ülkesinde telefonlar o kadar ucuz değil. Ayrıca diyelim ki ucuz, kendiniz gidip almak dışında hiç bir şekilde ülkeye vergisiniz vermeden sokamazsınız. Artık devlet bana haracımı vermeden kuruş bile kazanç yapamazsın modunda ve her yolu düşünüp kapatıyolar
  • 01-10-2017, 18:44:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    GuiTaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mış muş'larla iş yapmayın hocam. dünyanın hiç bir ülkesinde telefonlar o kadar ucuz değil. Ayrıca diyelim ki ucuz, kendiniz gidip almak dışında hiç bir şekilde ülkeye vergisiniz vermeden sokamazsınız. Artık devlet bana haracımı vermeden kuruş bile kazanç yapamazsın modunda ve her yolu düşünüp kapatıyolar


    Vergi konusunda katılıyorum hocam %110 dan başlayan ötv ler bir hayli can yakıyor en basiti... sanırım bizim lahmacun Fırını işi yatacak [emoji23][emoji23]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 01-10-2017, 18:50:29
    #17
    Eskiden 100 ve 100 euro idi vergi verme sınırı. Şu an geçen hafta getirttiğim elektirik süpürgesinde ögrendimki 30 euroya düşürmüşler. Düşünebiliyomusunuz 30 euro!!! yani 100 TL lik bişey bile getiriceksen bana para vericeksin diyo devlet. getirdiğim süpürgeyi aliexpressten indirim gününde 120 dolara almıştım ve indirim bitince alet 200 dolara geri çıktı. gümrük memurları aletin üstündeki faturaya da inanmıyo artık. önce kredi kartı ödeme görüntümü istediler verdim. ertesi günü ürün linki istediler, indirimden aldım şu an linkte pahalı ama siteden ödeme onayı görüntümü yollıyim dedim ve onuda yolladım. Yine inanmadılar ve 200 dolar üzerinden vergilendirdiler. Ben hiç dert etmedim çünkü 50 lira fazla vergi bana koymaz ama inanın devletin bu minik parların bile peşinde koşması hiç hoş değil. Sebebi ise büyük kafaların milyonları götürmesine ses etmeyip vatandaşın 50 lirası için 3 gün uğraşması...
  • 02-10-2017, 20:09:39
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazakistandan telefon almayın, android güncellemesi ya çok sonra geliyor yada o ülkeye android yeni sürümü verilmediği için yeni güncellemeleri yapamazsınız. Telefonun yazılımını güncel tutmazsanız kurduğunuz programlar uyumsuzluktan dolayı telefonunuzu yavaşlatacak ve telefonunuz çöp olacaktır. Önerim, ABD, Almanya gibi ülkelerden alın.