mış muş'larla iş yapmayın hocam. dünyanın hiç bir ülkesinde telefonlar o kadar ucuz değil. Ayrıca diyelim ki ucuz, kendiniz gidip almak dışında hiç bir şekilde ülkeye vergisiniz vermeden sokamazsınız. Artık devlet bana haracımı vermeden kuruş bile kazanç yapamazsın modunda ve her yolu düşünüp kapatıyolar