merhaba kardeşim evet kargo şirketlerinde malesef takılıyor vergisi çıkarsa sana türkiye parası ile eş değer olur. en mantiklisi ordan gelen birine verip sana göndermesidir. inşallah sağ salim eline ulaşır telefon