Eskiden 100 ve 100 euro idi vergi verme sınırı. Şu an geçen hafta getirttiğim elektirik süpürgesinde ögrendimki 30 euroya düşürmüşler. Düşünebiliyomusunuz 30 euro!!! yani 100 TL lik bişey bile getiriceksen bana para vericeksin diyo devlet. getirdiğim süpürgeyi aliexpressten indirim gününde 120 dolara almıştım ve indirim bitince alet 200 dolara geri çıktı. gümrük memurları aletin üstündeki faturaya da inanmıyo artık. önce kredi kartı ödeme görüntümü istediler verdim. ertesi günü ürün linki istediler, indirimden aldım şu an linkte pahalı ama siteden ödeme onayı görüntümü yollıyim dedim ve onuda yolladım. Yine inanmadılar ve 200 dolar üzerinden vergilendirdiler. Ben hiç dert etmedim çünkü 50 lira fazla vergi bana koymaz ama inanın devletin bu minik parların bile peşinde koşması hiç hoş değil. Sebebi ise büyük kafaların milyonları götürmesine ses etmeyip vatandaşın 50 lirası için 3 gün uğraşması...