mış muş'larla iş yapmayın hocam. dünyanın hiç bir ülkesinde telefonlar o kadar ucuz değil. Ayrıca diyelim ki ucuz, kendiniz gidip almak dışında hiç bir şekilde ülkeye vergisiniz vermeden sokamazsınız. Artık devlet bana haracımı vermeden kuruş bile kazanç yapamazsın modunda ve her yolu düşünüp kapatıyolar
Vergi konusunda katılıyorum hocam %110 dan başlayan ötv ler bir hayli can yakıyor en basiti... sanırım bizim lahmacun Fırını işi yatacak [emoji23][emoji23]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi