Merhaba,
Samsung Galaxy S7 Edge telefonum dün elimden düştü ve camı çatladı fakat dokunmatiği çalışıyor hiçbir sorun yok.
Servis tüm lcd paneliyle beraber değişeceğini ve fiyatının 1200 tl olduğunu söylüyor.
Sadece ön camın değişimi yapılabilir mi? Yapılırsa ne kadar sağlam olur ve cihaz garanti dışına çıkarmı?
Bu işten anlayan, bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
Kırık S7 Edge Hakkında
14
●751
- 19-08-2017, 15:47:28S7 edge kavisli olduğu için sorun çıkmasından korkuyorum.aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğiniz sağlam bu işte uzman telefoncu varmıdır? - 19-08-2017, 15:58:33S7 edge ön cam değişimi olmuyor yaparım diyen varsa orijinal gibi olmaz
- 19-08-2017, 16:12:52Haklısınız kılıf vardı fakat kırılmaz cam yoktu. Çiziklere karşı jelatin vardı.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırık kullanımı engellemiyor fakat görünüm olarak rahatsız ediyor.
Bir telefon parasını cama vereceğiz o zamanserdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2017, 16:28:20hocam gsm iletişim var bir oraya sorun isterseniz tavsiye edebilirim https://goo.gl/eeFSK5