• 19-08-2017, 15:32:14
    #1
    Merhaba,
    Samsung Galaxy S7 Edge telefonum dün elimden düştü ve camı çatladı fakat dokunmatiği çalışıyor hiçbir sorun yok.

    Servis tüm lcd paneliyle beraber değişeceğini ve fiyatının 1200 tl olduğunu söylüyor.

    Sadece ön camın değişimi yapılabilir mi? Yapılırsa ne kadar sağlam olur ve cihaz garanti dışına çıkarmı?

    Bu işten anlayan, bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
  • 19-08-2017, 15:40:36
    #2
    Garanti dışına çıkar.
    Bizimde başımıza böyle bir olay gelmişti, servis 400 TL istedi; telefoncuya 90 liraya yaptırdık.
    Eğer teknik bilginiz varsa parçasını Aliexpress'den ucuza sipariş edip kendin montajını yapabilirsin.
  • 19-08-2017, 15:47:28
    #3
    aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti dışına çıkar.
    Bizimde başımıza böyle bir olay gelmişti, servis 400 TL istedi; telefoncuya 90 liraya yaptırdık.
    Eğer teknik bilginiz varsa parçasını Aliexpress'den ucuza sipariş edip kendin montajını yapabilirsin.
    S7 edge kavisli olduğu için sorun çıkmasından korkuyorum.

    Bildiğiniz sağlam bu işte uzman telefoncu varmıdır?
  • 19-08-2017, 15:50:49
    #4
    Hocam maalesef önerebileceğim bir yer yok.
  • 19-08-2017, 15:56:44
    #5
    Bende S7 Edge kullanıyorum. Kılıfsız kullanmak cesaret ister. Yağ gibi kayıyor elden telefon. Çok rahatsız etmiyorsa o şekilde kullanın hocam. Onun dışında telefoncularda yaptırmanızı önermem. Kasa açıklığı vs olabiliyor.
  • 19-08-2017, 15:58:33
    #6
    S7 edge ön cam değişimi olmuyor yaparım diyen varsa orijinal gibi olmaz
  • 19-08-2017, 16:12:52
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende S7 Edge kullanıyorum. Kılıfsız kullanmak cesaret ister. Yağ gibi kayıyor elden telefon. Çok rahatsız etmiyorsa o şekilde kullanın hocam. Onun dışında telefoncularda yaptırmanızı önermem. Kasa açıklığı vs olabiliyor.
    Haklısınız kılıf vardı fakat kırılmaz cam yoktu. Çiziklere karşı jelatin vardı.
    Kırık kullanımı engellemiyor fakat görünüm olarak rahatsız ediyor.

    serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S7 edge ön cam değişimi olmuyor yaparım diyen varsa orijinal gibi olmaz
    Bir telefon parasını cama vereceğiz o zaman
  • 19-08-2017, 16:14:32
    #8
    Kavisli ekrana sahip olduğundan dış cam değişimi çok zor olur ve yapan yerde bulmak çok zordur.
  • 19-08-2017, 16:28:20
    #9
    hocam gsm iletişim var bir oraya sorun isterseniz tavsiye edebilirim https://goo.gl/eeFSK5