Merhaba,
Samsung Galaxy S7 Edge telefonum dün elimden düştü ve camı çatladı fakat dokunmatiği çalışıyor hiçbir sorun yok.
Servis tüm lcd paneliyle beraber değişeceğini ve fiyatının 1200 tl olduğunu söylüyor.
Sadece ön camın değişimi yapılabilir mi? Yapılırsa ne kadar sağlam olur ve cihaz garanti dışına çıkarmı?
Bu işten anlayan, bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim