Swag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kayaweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce çalıştınızmı?
Telefondaki arkadaş Orjinal parça kullanıyoruz dedi. Parçaların orjinalliği hakkında bilginiz varmıdır?
4 kere yaptırdım aynı yerde valla dört kez, orjinal diye plastik dandik ekranları kitliyolar, tavsiye etmiyorum orayı.