Bende S7 Edge kullanıyorum. Kılıfsız kullanmak cesaret ister. Yağ gibi kayıyor elden telefon. Çok rahatsız etmiyorsa o şekilde kullanın hocam. Onun dışında telefoncularda yaptırmanızı önermem. Kasa açıklığı vs olabiliyor.