neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende S7 Edge kullanıyorum. Kılıfsız kullanmak cesaret ister. Yağ gibi kayıyor elden telefon. Çok rahatsız etmiyorsa o şekilde kullanın hocam. Onun dışında telefoncularda yaptırmanızı önermem. Kasa açıklığı vs olabiliyor.
Haklısınız kılıf vardı fakat kırılmaz cam yoktu. Çiziklere karşı jelatin vardı.
Kırık kullanımı engellemiyor fakat görünüm olarak rahatsız ediyor.

serdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S7 edge ön cam değişimi olmuyor yaparım diyen varsa orijinal gibi olmaz
Bir telefon parasını cama vereceğiz o zaman