• 30-11-2015, 18:40:23
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, kardeşime almış olduğum General Mobile Discovery'i temiz kullanmasına rağmen şarj soketi arızalandı. telefon şarj olmuyor. bu sorunla karşılaşan oldu mu?
    Garantiye götürdüklerinde ücret talep ettiler mi?
    İnternette araştırdığımda bu konudan çok kişi şikayetçi olmuş kimisi 50 tl garanti ücreti ödemiş kimisi ücret ödememiş. hakkımızı nasıl savunabiliriz.


    Selam arkadaşlar, dün öğleden sonra telpa'nın Profilo AVM'deki yerine gittim 16:10'da falan cihazı verdim. 1 - 1.30 saat sonra teslim alabilirsiniz dediler. ve garanti dahilinde olduğu için hiçbir ücret ödemedim.

    İç parçalarını değiştirmişler hızlı teslim etmek için ve müşteri memnuniyetini arttırmak için diye düşünüyorum. Verdikleri hızlı hizmet anlayışından memnun kaldım açıkçası telefonu kendim kullanmıyorum telefonla ilgili iyi yada kötü yorumunda bulunamayacağım ama servis konusunda
    İçine sıvı kaçması vb kullanıcı kaynaklı büyük sorunlarda 40 liradan 350 tl ye kadar ürünün değişikliğine göre servis ücreti bi ekranda yazıyordu ne işlem yapılıyor parça talebi karşılandı mı gibisinden anlık takip sistemide hoşuma gitti.

    Garanti dahilindeyse cihazınız gönderin garantiye hızlıca hallediyorlar
  • 30-11-2015, 18:42:36
    #2
    General Mobile' nin genetik sorunu şarj soketi. 30 TL yapıyoruz biz. Garantiye girmez sanırım.
  • 30-11-2015, 18:49:48
    #3
    Qarinqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    General Mobile' nin genetik sorunu şarj soketi. 30 TL yapıyoruz biz. Garantiye girmez sanırım.
    Yarın bi şansımı deniyim hocam inşallah ücretsiz hallettirebilirim
  • 30-11-2015, 19:47:17
    #4
    Kurumsal Üye
    Discoverylerde kronik bir sorun diyebiliriz.

    Garantiye gönderin, en son garanti dahilinde ücretsiz değiştiriyorlardı.
  • 30-11-2015, 22:02:38
    #5
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discoverylerde kronik bir sorun diyebiliriz.

    Garantiye gönderin, en son garanti dahilinde ücretsiz değiştiriyorlardı.
    Teşekkürler hocam yorumun için yarın gidip bizzat götürücem garantiye
  • 30-11-2015, 22:53:26
    #6
    Daha yeni garantiye gönderdim. Şarj soketinin anakarttan koptuğunu söylediler. Arka kameradaki lens de düşmüştü. Bir de arka kasada çatlak vardı. Hepsi için 65 TL istediler, verdik mecburen. Anakarttan kopmadıysa ücretsiz yapıyorlar. Ancak koptuysa ücretli maalesef.
  • 30-11-2015, 23:00:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hertürlü 50TL ücret talep edecekler..

    Soyuyorlar resmen... Uzak durulacak bir telefon GM.
  • 01-12-2015, 00:46:29
    #8
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha yeni garantiye gönderdim. Şarj soketinin anakarttan koptuğunu söylediler. Arka kameradaki lens de düşmüştü. Bir de arka kasada çatlak vardı. Hepsi için 65 TL istediler, verdik mecburen. Anakarttan kopmadıysa ücretsiz yapıyorlar. Ancak koptuysa ücretli maalesef.
    Vallahi hocam telefonda düşme çatlama çatlak falan yok, darbe almadı sadece şarj yuvasında genişleme var farklı şarj aletiylede denedim şarj olmuyor.
    yarın bizzat gidip durumu izah edip anlayışla ücret talep etmezler diye düşünüyorum.

    RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hertürlü 50TL ücret talep edecekler..

    Soyuyorlar resmen... Uzak durulacak bir telefon GM.
    50 TL ücreti standart olarak söylüyorlar herkes'e heralde hocam ücret talep 50 tl dediklerinde telefonu yaptırtmayıp dışarda 30 tl ye yaptırtırım daha iyi garanti kapsamında olması gereken bir problem bence kalkıpta sokete yabancı cisim sokulmuyor sonuçta orjinal şarj aletinin dandikliğide söz konusu
  • 01-12-2015, 00:56:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    PrivateTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam telefonda düşme çatlama çatlak falan yok, darbe almadı sadece şarj yuvasında genişleme var farklı şarj aletiylede denedim şarj olmuyor.
    yarın bizzat gidip durumu izah edip anlayışla ücret talep etmezler diye düşünüyorum.



    50 TL ücreti standart olarak söylüyorlar herkes'e heralde hocam ücret talep 50 tl dediklerinde telefonu yaptırtmayıp dışarda 30 tl ye yaptırtırım daha iyi garanti kapsamında olması gereken bir problem bence kalkıpta sokete yabancı cisim sokulmuyor sonuçta orjinal şarj aletinin dandikliğide söz konusu
    Telefonun garantisi bittimi?

    Bitti ise bile bence 20TL' den kaçmayın orda yaptırın.. Telefoncularla uğraşmaya gerek yok kolay gelsin