PrivateTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi hocam telefonda düşme çatlama çatlak falan yok, darbe almadı sadece şarj yuvasında genişleme var farklı şarj aletiylede denedim şarj olmuyor.
yarın bizzat gidip durumu izah edip anlayışla ücret talep etmezler diye düşünüyorum.



50 TL ücreti standart olarak söylüyorlar herkes'e heralde hocam ücret talep 50 tl dediklerinde telefonu yaptırtmayıp dışarda 30 tl ye yaptırtırım daha iyi garanti kapsamında olması gereken bir problem bence kalkıpta sokete yabancı cisim sokulmuyor sonuçta orjinal şarj aletinin dandikliğide söz konusu
Telefonun garantisi bittimi?

Bitti ise bile bence 20TL' den kaçmayın orda yaptırın.. Telefoncularla uğraşmaya gerek yok kolay gelsin