Daha yeni garantiye gönderdim. Şarj soketinin anakarttan koptuğunu söylediler. Arka kameradaki lens de düşmüştü. Bir de arka kasada çatlak vardı. Hepsi için 65 TL istediler, verdik mecburen. Anakarttan kopmadıysa ücretsiz yapıyorlar. Ancak koptuysa ücretli maalesef.