• 01-12-2015, 01:06:33
    #10
    Şarj soketinin arızalanmasının nedeni GM ile gelen şarj aletinin kalın kablosu. Bu kablo en ufak oynayınca dibine kadar etkiliyor. GM kullananlara tavsiyem ince kablolu şarj aleti kullansınlar.
  • 01-12-2015, 01:49:19
    #11
    RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun garantisi bittimi?

    Bitti ise bile bence 20TL' den kaçmayın orda yaptırın.. Telefoncularla uğraşmaya gerek yok kolay gelsin
    Yok hocam Garantisi devam ediyor. Bu problemden dolayı geçen senede arkadaşımın telefon bozulmuştu 30 tl ye yaptırdı daha doğrusu yaptıramadı telefoncu telefonu maf etti ön kamerası çalışmıyordu

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:49:19 -->-> Daha önceki mesaj 01:47:24 --

    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarj soketinin arızalanmasının nedeni GM ile gelen şarj aletinin kalın kablosu. Bu kablo en ufak oynayınca dibine kadar etkiliyor. GM kullananlara tavsiyem ince kablolu şarj aleti kullansınlar.
    Evet hocam dediğin gibi bende onu çok kullanmadım ama fark etmiştim Elimde Samsung s3-mini var şarj aleti bozdum birsürü ama telefon sapasağlam çok şükür, General Mobile'nin şarj aletini takınca telefona girmiyordu. Yarınki sonuçla birlikte konuyu günceller ve sonuca ücretsiz bi şekilde ulaşıp ulaşamadığımı yazarım
  • 01-12-2015, 02:19:22
    #12
    Platin üye
    Her 100 ÇİN MALI cihazın 99'unda görünen bir durum.

    Garantiye Girmez, Servisler ÜCRETLİ olarak yaparlar.

    Firmaya göre 30 TL ile 50 TL arasında bir fiyatı vardır.

    Sebebi ise basit. ŞARJDA iken Kullanım.
  • 01-12-2015, 02:33:24
    #13
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her 100 ÇİN MALI cihazın 99'unda görünen bir durum.

    Garantiye Girmez, Servisler ÜCRETLİ olarak yaparlar.

    Firmaya göre 30 TL ile 50 TL arasında bir fiyatı vardır.

    Sebebi ise basit. ŞARJDA iken Kullanım.
    Kimileri aynı sorunu ücretsiz yaptırmış kimileri dediğiniz gibi bi ücret ödemiş bakalım ilk politikaları her zaman masraf çıkarmak olacaktır. Ama biraz diretip belkide ücretsiz yapmalarını sağlayabilirim yarın telpanın mecidiyeköydeki yerine gidicem bakalım müşteri memnuniyetini ne kadar önemsiyorlar görücez
  • 01-12-2015, 11:49:49
    #14
    20 liraya taktırabileceğin birşey için garantiye verip 1 ay beklemek akıl işi değil yinede param değerli diyorsanız sizin bileceğiniz iş
  • 01-12-2015, 14:18:27
    #15
    Anachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 liraya taktırabileceğin birşey için garantiye verip 1 ay beklemek akıl işi değil yinede param değerli diyorsanız sizin bileceğiniz iş
    O dediğiniz eskide kaldı hocam. Aynı cihazı aldığım yere verdikten 8 gün sonra tekrar elime ulaştı. Özellikle elektronik firmaları bu konuda hızlandı.
  • 01-12-2015, 23:15:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    2 defa yaptırdım yine bozuldu(ücretli)
    başka tel alacağım
  • 08-12-2015, 19:59:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bende gönderdim 1 hafta icinde sarj soketi anakart ve yazılım güncellemesi yükleyerek gönderildi .