Telefonun garantisi bittimi?
Bitti ise bile bence 20TL' den kaçmayın orda yaptırın.. Telefoncularla uğraşmaya gerek yok kolay gelsin
Yok hocam Garantisi devam ediyor. Bu problemden dolayı geçen senede arkadaşımın telefon bozulmuştu 30 tl ye yaptırdı daha doğrusu yaptıramadı telefoncu telefonu maf etti ön kamerası çalışmıyordu

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:49:19 -->-> Daha önceki mesaj 01:47:24 --
Şarj soketinin arızalanmasının nedeni GM ile gelen şarj aletinin kalın kablosu. Bu kablo en ufak oynayınca dibine kadar etkiliyor. GM kullananlara tavsiyem ince kablolu şarj aleti kullansınlar.
Evet hocam dediğin gibi bende onu çok kullanmadım ama fark etmiştim Elimde Samsung s3-mini var şarj aleti bozdum birsürü ama telefon sapasağlam çok şükür, General Mobile'nin şarj aletini takınca telefona girmiyordu. Yarınki sonuçla birlikte konuyu günceller ve sonuca ücretsiz bi şekilde ulaşıp ulaşamadığımı yazarım