• 13-03-2014, 11:10:21
    #10
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yeni note 2 aldim fakat gunde 5 6 kere kendi kendine kapanip aciliyor nedendir

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.

    Abdest al
  • 13-03-2014, 11:13:53
    #11
    Note2 gözünüz kapalı alın kafanız rahatolsun

    Şarjı kullanmanıza göre değişiyor
  • 13-03-2014, 12:02:23
    #12
    Ben alalı 4-5 ay oldu heralde. Ilk zamanlar maymun iştahlılığım yuzunden gunde 2 defa jarz ediyordum, ama simdi iyi. 24-28 saat gidiyor diyebilirim. Fakat ne olursa olsun süre sizin kullanımınızla alakalı. Ben ekranı büyük ve özellikleri iyi diye tercih ettim bu telefonu. Çok memnunum telefondan. Güle güle kullanmanızı dilerim.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 14-03-2014, 21:33:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Replika cihaz'mı yoksa orjinal'mi hocam? , Orjinal Note2'ler kullanışlıdır
  • 15-03-2014, 00:02:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bende note 2 kullanıyorum 2 yıldır harika ötesi iphone ve blackbarry kullandım ama note 2 şiddetle tavsiye ederim
  • 15-03-2014, 00:25:48
    #15
    Iphone vs hikaye kullanmadigim telefon kalmadi yalniz note 2 ye gectigimde artik telefon degistirmem diyorum. Herseyiyle dort dortluk.

    Note 2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.
  • 15-03-2014, 00:28:31
    #16
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende note 2 kullanıyorum 2 yıldır harika ötesi iphone ve blackbarry kullandım ama note 2 şiddetle tavsiye ederim
    Hocam Samsung'da mi calisiyosunuz? Daha telefon cikali 2 yil olmadi da...

    Bu arada 25 Aralik 2012den beri ben de note2 kullanıyorum, çöpe atilacak seviyeye gelene kadar da kullanmayi düşünüyorum. Ha baska bi cihaza asik olursam isler degisebilir ama sanmiyorum

    -telefondan gönderildi-
  • 15-03-2014, 00:40:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    istersen cıkış trihine iyi bak note 2 nin ilk çıktıgında yurtdışından aldım amaç tavsiye kullanıcının kendisi bilir tabi samsung çalışsam banane prim mi alcam
  • 15-03-2014, 00:57:55
    #18
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen cıkış trihine iyi bak note 2 nin ilk çıktıgında yurtdışından aldım amaç tavsiye kullanıcının kendisi bilir tabi samsung çalışsam banane prim mi alcam
    Yok hocam yanlis anladiniz, bu sene agustos ayinda telefonun tanitilisinin 2. yili dolacakta tanitma ve satisa sunma surecinden once nasil yurtdisindan getirttiginizi anlamadim ben, olsa olsa samsungda calisan biri gerceklestirebilirdi böyle bir seyi

    Neyse güzel telefon daha nice yillara

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note2 gözünüz kapalı alın kafanız rahatolsun

    Şarjı kullanmanıza göre değişiyor
    Ve siz arkadasa bakmayin gozunuz kapaliyken replika filan verebilirler