Ben alalı 4-5 ay oldu heralde. Ilk zamanlar maymun iştahlılığım yuzunden gunde 2 defa jarz ediyordum, ama simdi iyi. 24-28 saat gidiyor diyebilirim. Fakat ne olursa olsun süre sizin kullanımınızla alakalı. Ben ekranı büyük ve özellikleri iyi diye tercih ettim bu telefonu. Çok memnunum telefondan. Güle güle kullanmanızı dilerim.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi