bende note 2 kullanıyorum 2 yıldır harika ötesi iphone ve blackbarry kullandım ama note 2 şiddetle tavsiye ederim
Hocam Samsung'da mi calisiyosunuz? Daha telefon cikali 2 yil olmadi da...
Bu arada 25 Aralik 2012den beri ben de note2 kullanıyorum, çöpe atilacak seviyeye gelene kadar da kullanmayi düşünüyorum. Ha baska bi cihaza asik olursam isler degisebilir ama sanmiyorum
-telefondan gönderildi-