• 05-03-2014, 09:56:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar.
    Ben dun Note 2 siparis ettim. Ozellikleri iyi gibi. Acaba kullananlar memnun mudur? Yada bi sıkıntısi var mi?
    Cevap bekliyor olacagim...

    Mobilden gonderildi.
  • 05-03-2014, 09:59:47
    #2
    bende note2 kullanıyorum gayet iyi bir telefon kullanışlı.
  • 05-03-2014, 10:01:27
    #3
    Peki hocam sarj sorunu var dediler, dogru mudur?
    Hic kullanmassan 1 gun gider diyorlar.

    Mobilden gonderildi.
  • 05-03-2014, 10:04:18
    #4
    hocam yüklediğin programlarla ilgili bir durum bu, eskiden telefonu günde 2 kere şarja takarken attığım formattan sonra sürekli telefonu kullanmama rağmen şarj 1.5 gün gider oldu. gereksiz her şeyi doldurma, sadece ihtiyacın olanları kur
  • 10-03-2014, 22:34:39
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    psygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam sarj sorunu var dediler, dogru mudur?
    Hic kullanmassan 1 gun gider diyorlar.

    Mobilden gonderildi.
    ( iPhone 5 ile kıyaslıyorum ) yalandır iPhone 5, 4s veya 4 kullandıysanız ortalama aynı kullanımlarda hepsinden fazla gidiyor telefon. Ortalama olarak aynı şeyleri yaptığımız arkadaşımın telefonu kapanınca benimki %30 larda oluyor.
  • 10-03-2014, 22:40:15
    #6
    Note 2 candır sarj sorunu yok harika bir telefon benim şu anki telim note2 iphone 5sde var evde kullanmama rağmen note 2den vazgeçemedim. Kesinlikle tavsiye ederim.
  • 10-03-2014, 23:06:08
    #7
    Kasması falan yok. Ekranı büyük ve şarjı iyi dayanıyor.
  • 13-03-2014, 10:33:13
    #8
    Ram'de hiç sıkıntı yaşatmıyor gayet sağlam telefon
  • 13-03-2014, 10:41:26
    #9
    Bende yeni note 2 aldim fakat gunde 5 6 kere kendi kendine kapanip aciliyor nedendir

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.