Merhabalar.
Ben dun Note 2 siparis ettim. Ozellikleri iyi gibi. Acaba kullananlar memnun mudur? Yada bi sıkıntısi var mi?
Cevap bekliyor olacagim...
Mobilden gonderildi.
Note 2 Cihazi Hk.
23
●1.667
- 05-03-2014, 09:56:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 05-03-2014, 10:01:27Peki hocam sarj sorunu var dediler, dogru mudur?
Hic kullanmassan 1 gun gider diyorlar.
Mobilden gonderildi. - 10-03-2014, 22:34:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.( iPhone 5 ile kıyaslıyorum ) yalandırpsygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 5, 4s veya 4 kullandıysanız ortalama aynı kullanımlarda hepsinden fazla gidiyor telefon. Ortalama olarak aynı şeyleri yaptığımız arkadaşımın telefonu kapanınca benimki %30 larda oluyor.