psygangnam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam sarj sorunu var dediler, dogru mudur?
Hic kullanmassan 1 gun gider diyorlar.

Mobilden gonderildi.
( iPhone 5 ile kıyaslıyorum ) yalandır iPhone 5, 4s veya 4 kullandıysanız ortalama aynı kullanımlarda hepsinden fazla gidiyor telefon. Ortalama olarak aynı şeyleri yaptığımız arkadaşımın telefonu kapanınca benimki %30 larda oluyor.