Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen cıkış trihine iyi bak note 2 nin ilk çıktıgında yurtdışından aldım amaç tavsiye kullanıcının kendisi bilir tabi samsung çalışsam banane prim mi alcam
Yok hocam yanlis anladiniz, bu sene agustos ayinda telefonun tanitilisinin 2. yili dolacakta tanitma ve satisa sunma surecinden once nasil yurtdisindan getirttiginizi anlamadim ben, olsa olsa samsungda calisan biri gerceklestirebilirdi böyle bir seyi

Neyse güzel telefon daha nice yillara

kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note2 gözünüz kapalı alın kafanız rahatolsun

Şarjı kullanmanıza göre değişiyor
Ve siz arkadasa bakmayin gozunuz kapaliyken replika filan verebilirler