istersen cıkış trihine iyi bak note 2 nin ilk çıktıgında yurtdışından aldım amaç tavsiye kullanıcının kendisi bilir tabi samsung çalışsam banane prim mi alcam
Yok hocam yanlis anladiniz, bu sene agustos ayinda telefonun tanitilisinin 2. yili dolacakta tanitma ve satisa sunma surecinden once nasil yurtdisindan getirttiginizi anlamadim ben, olsa olsa samsungda calisan biri gerceklestirebilirdi böyle bir seyi
Neyse güzel telefon daha nice yillara
Note2 gözünüz kapalı alın kafanız rahatolsun
Şarjı kullanmanıza göre değişiyor
Ve siz arkadasa bakmayin gozunuz kapaliyken replika filan verebilirler