• 24-12-2007, 23:36:53
    #10
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6300 hoş telefon.
    Bende yeni aldım sayılır, gayet memnunum
    Bu telefonun bir üst modeli 6301 var, Wireles l_AN özellikli. Bunu kendimede tavsiye ettim fakat Türkiyede yok sanırım, bulabilirsen bunu öneririm
  • 24-12-2007, 23:38:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    eski model ama özellik falan çok iyi: n70

    biraz daha iyi ve yeni olsun dersen n73
  • 25-12-2007, 00:03:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yorumlarınız için teşekkürler

    6300 gerçekden hoş diyorlar...
  • 25-12-2007, 00:04:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar acaba 6300 a msn programı yükleniyormu
  • 25-12-2007, 00:45:37
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    sony ericsson w810i öneririm 350-360 ytl arası
  • 25-12-2007, 08:48:03
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu Cumartesi açsaydın keşke. Samsung E830 Pazar günü Bimekslerde 230 YTL + KDV idi.
  • 25-12-2007, 10:50:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    N70 yada N73 derim.Yanlız almadan önce Ek$i sözlükten mutlaka oku ki daha sonra problem çıkmasın.
  • 25-12-2007, 12:03:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    yorumlarınız için teşekkürler

    w810i de hoşuma gidiyor
  • 25-12-2007, 12:59:54
    #18
    Eğer kabalığında şikayet etmessen 6630 almanı öneririm,kullanıyorum şahsen yapamadığım şey kalmadı şuana kadar.Fiyatı ben aldığım 450 dşimdi 380 fln olmuştur.N70 lerle fln aynı boyutta