Konu
Telefon alacagım
25-12-2007, 12:59:54
#18
efe7822
Eğer kabalığında şikayet etmessen 6630 almanı öneririm,kullanıyorum şahsen yapamadığım şey kalmadı şuana kadar.Fiyatı ben aldığım 450 dşimdi 380 fln olmuştur.N70 lerle fln aynı boyutta