Telefon alacagım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telefon alacagım
47
●
3.560
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
Telefon alacagım
1
2
3
4
5
6
24-12-2007, 23:36:53
#10
ErsaT
TrueLove adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6300 hoş telefon.
Bende yeni aldım sayılır, gayet memnunum
Bu telefonun bir üst modeli
6301
var, Wireles l_AN özellikli. Bunu kendimede tavsiye ettim fakat Türkiyede yok sanırım, bulabilirsen bunu öneririm
24-12-2007, 23:38:09
#11
vezir
Üyeliği durduruldu
eski model ama özellik falan çok iyi: n70
biraz daha iyi ve yeni olsun dersen n73
25-12-2007, 00:03:30
#12
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
yorumlarınız için teşekkürler
6300 gerçekden hoş diyorlar...
25-12-2007, 00:04:28
#13
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar acaba 6300 a msn programı yükleniyormu
25-12-2007, 00:45:37
#14
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
sony ericsson w810i öneririm 350-360 ytl arası
25-12-2007, 08:48:03
#15
doronty37
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konuyu Cumartesi açsaydın keşke. Samsung E830 Pazar günü Bimekslerde 230 YTL + KDV idi.
25-12-2007, 10:50:03
#16
Sahra
Üyeliği durduruldu
N70 yada N73 derim.Yanlız almadan önce Ek$i sözlükten mutlaka oku ki daha sonra problem çıkmasın.
25-12-2007, 12:03:38
#17
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
yorumlarınız için teşekkürler
w810i de hoşuma gidiyor
25-12-2007, 12:59:54
#18
efe7822
Eğer kabalığında şikayet etmessen 6630 almanı öneririm,kullanıyorum şahsen yapamadığım şey kalmadı şuana kadar.Fiyatı ben aldığım 450 dşimdi 380 fln olmuştur.N70 lerle fln aynı boyutta
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler