The_RoTinG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon alacagım
47
●3.560
- 26-12-2007, 19:59:34Üyeliği durdurulduhaklısın almışken iyi bişe alalımGeveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2007, 11:42:38Üyeliği durduruldueve 360 civarı almayı düşünüyorum. güzel bir telefon'da acaba msn programı yüklenirmi ona ona onu bilmiyorum ...
- 28-12-2007, 21:16:00Üyeliği durdurulduvalla mig33 6230i ' de denedim olmadı msn yükleyemedimManiacGenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanıyorum 6300'ada yüklenmez
- 05-01-2008, 17:17:26bence 6230i daha evvel kullandıysan, Nokia 6300 almanı tavsiye ederim.
