Konu
Telefon alacagım
28-12-2007, 11:42:38
#41
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
eve 360 civarı almayı düşünüyorum. güzel bir telefon'da acaba msn programı yüklenirmi ona ona onu bilmiyorum ...