efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon alacagım
47
●3.560
- 25-12-2007, 16:41:08Sorma yaSklas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de var aynısından...520ye aldım 20ye satamıyorum
- 25-12-2007, 19:17:4425e kargo yap adresi pmledimVirtuE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam samsung E740 al derim bende telefonu değiştiricem bunu düşünüyorum
- 25-12-2007, 20:12:48Üyeliği durduruldu
- 25-12-2007, 20:13:31Üyeliği durduruldubanada 30'a kargo yaparmısınfelek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

teşekkürler yorumunuz için
- 25-12-2007, 20:20:51
- 25-12-2007, 21:06:21Üyeliği durduruldu
- 25-12-2007, 21:07:02Üyeliği durdurulduyorumunuz için teşekkürler 6300 düşünüyorum onada sanırım msn programı yüklenmiyor :S...WebStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de var aynısından...520ye aldım 20ye satamıyorum 