Konu
Telefon alacagım
25-12-2007, 20:20:51
#25
felek28
The_RoTinG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
banada 30'a kargo yaparmısın
teşekkürler yorumunuz için
yoo olmaz ilk ben söyledim
satarsa 25e ben alıcam