Konu
Telefon alacagım
25-12-2007, 16:33:09
#19
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer kabalığında şikayet etmessen 6630 almanı öneririm,kullanıyorum şahsen yapamadığım şey kalmadı şuana kadar.Fiyatı ben aldığım 450 dşimdi 380 fln olmuştur.N70 lerle fln aynı boyutta
Teşekkürler .