Konu
Telefon alacagım
24-12-2007, 23:36:53
#10
ErsaT
TrueLove adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6300 hoş telefon.
Bende yeni aldım sayılır, gayet memnunum
Bu telefonun bir üst modeli
6301
var, Wireles l_AN özellikli. Bunu kendimede tavsiye ettim fakat Türkiyede yok sanırım, bulabilirsen bunu öneririm