• 24-06-2008, 15:50:40
    #10
    Aklımda ilk Akbank, daha sonra Garanti vardı, Akbank'ı neden seçmemem gerektiği konusunda biraz yardımcı olabilirmisin?

    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akbank harici ne kullanirsan kullan..
  • 24-06-2008, 15:52:05
    #11
    Garanti diyen arkadaşlar, Garanti'nin hangi hesabını ve kartını seçmeliyim?

    Aryıca, hesabım TL olsa, USD'ler sorunsuz bir şekilde hesabıma yatarmı, yoksa illa USD hesabı mı açtırtmam gerek?
  • 24-06-2008, 15:53:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu konuyu öncelıkle incelemenı tavsiye ederım

    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...a-bakiniz.html
  • 24-06-2008, 21:36:36
    #13
    Garantiyi kullan..hem hızlı hemde teknik konularda iyiler...

    Akbank çok yavaş eft vs başın ağrır...
  • 24-06-2008, 21:42:34
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Garanti kullanıyorum.Sorun yok.
  • 25-06-2008, 00:13:48
    #15
    Garanti'nin hangi hesabini secmeliyim?
  • 25-06-2008, 00:37:01
    #16
    Arkadaslar bende yarın hesap actırmayı düsünüyorum.

    Tek kıl oldugum sorun 6 ayda bir alınan hesap işletim ücreti.20 ytl sinden degil sadece ahmaklık olarak kabul ediyorum.Hem havaleden hem eft den zaten kesiyorsun birde 6 ayda bir alıyorsun.
    Birde ya otomatik talimat yoksa alırız...

    Sadece sanal kart icin alıcam...Yıllık ücret almayan sanal kartı olan, paypala sorunsuz aktarım yapabilen bir banka var mı ya?
  • 25-06-2008, 00:45:11
    #17
    vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda ilk Akbank, daha sonra Garanti vardı, Akbank'ı neden seçmemem gerektiği konusunda biraz yardımcı olabilirmisin?

    nedenmi akbank olmasin ?

    Müşteri DESTEK Sıfır
    EFT : 2 YTL
    havalae : 0,50 YTL
    Her 6 ayda bi 25 YTL
    Tel emri ile EFT 10 YTL

    Her Türlü ... Düdüklüyolar
  • 25-06-2008, 12:32:03
    #18
    Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar bende yarın hesap actırmayı düsünüyorum.
    Tek kıl oldugum sorun 6 ayda bir alınan hesap işletim ücreti.20 ytl sinden degil sadece ahmaklık olarak kabul ediyorum.Hem havaleden hem eft den zaten kesiyorsun birde 6 ayda bir alıyorsun.
    Birde ya otomatik talimat yoksa alırız...
    Sadece sanal kart icin alıcam...Yıllık ücret almayan sanal kartı olan, paypala sorunsuz aktarım yapabilen bir banka var mı ya?
    haklısın kredi kartından bile bu kadar alınmıyor.