dEaTh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi Banka?
29
●1.056
- 24-06-2008, 15:50:40Aklımda ilk Akbank, daha sonra Garanti vardı, Akbank'ı neden seçmemem gerektiği konusunda biraz yardımcı olabilirmisin?
- 24-06-2008, 15:52:05Garanti diyen arkadaşlar, Garanti'nin hangi hesabını ve kartını seçmeliyim?
Aryıca, hesabım TL olsa, USD'ler sorunsuz bir şekilde hesabıma yatarmı, yoksa illa USD hesabı mı açtırtmam gerek? - 24-06-2008, 15:53:03Üyeliği durduruldubu konuyu öncelıkle incelemenı tavsiye ederım
https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...a-bakiniz.html - 25-06-2008, 00:37:01Arkadaslar bende yarın hesap actırmayı düsünüyorum.
Tek kıl oldugum sorun 6 ayda bir alınan hesap işletim ücreti.20 ytl sinden degil sadece ahmaklık olarak kabul ediyorum.Hem havaleden hem eft den zaten kesiyorsun birde 6 ayda bir alıyorsun.
Birde ya otomatik talimat yoksa alırız...
Sadece sanal kart icin alıcam...Yıllık ücret almayan sanal kartı olan, paypala sorunsuz aktarım yapabilen bir banka var mı ya? - 25-06-2008, 00:45:11vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nedenmi akbank olmasin ?
Müşteri DESTEK Sıfır
EFT : 2 YTL
havalae : 0,50 YTL
Her 6 ayda bi 25 YTL
Tel emri ile EFT 10 YTL
Her Türlü ... Düdüklüyolar
- 25-06-2008, 12:32:03haklısın kredi kartından bile bu kadar alınmıyor.Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle