Garanti diyen arkadaşlar, Garanti'nin hangi hesabını ve kartını seçmeliyim?

Aryıca, hesabım TL olsa, USD'ler sorunsuz bir şekilde hesabıma yatarmı, yoksa illa USD hesabı mı açtırtmam gerek?