• 25-06-2008, 14:22:58
    #19
    bu konuda benimde yardıma ihtiyacım vardı sanırım ortak olarak herkez garantinin iyi olduğunda hem fikir. ben sadece paypaldaki paralarımı aktarmak için arıyorum garanti sorunsuz ve hızlı benim sorunumu çözermi acaba? bide hangi kart a başvurmalıyım ? axess den bozdurayım dedim 7-8 gün oldu tık yok daha gıcık ettiler
  • 25-06-2008, 17:18:10
    #20
    Arkadaslar, Havale ile EFT'nin farki ne? Kusura bakmayin bilmedigimden soruyorum...

    Garanti'den hesap actirirsam USD hesabimi actirayim yoksa YTL hesabimi?

    YTL hesabi actirsam, PayPal'deki USD'lerim sorunsuz bir sekilde yatarmi hesabima?
  • 25-06-2008, 17:59:51
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar, Havale ile EFT'nin farki ne? Kusura bakmayin bilmedigimden soruyorum...

    Garanti'den hesap actirirsam USD hesabimi actirayim yoksa YTL hesabimi?

    YTL hesabi actirsam, PayPal'deki USD'lerim sorunsuz bir sekilde yatarmi hesabima?
    Havale ayni bankaya, EFT farkli bir bankaya para transferi.
  • 25-06-2008, 18:29:57
    #22
    Teşekkürler, iyi tatiller memlekette...

    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havale ayni bankaya, EFT farkli bir bankaya para transferi.
  • 25-06-2008, 18:58:37
    #23
    Bu arada hamamda güzelmiş
  • 25-06-2008, 19:52:06
    #24
    Garanti yıllık işlem bedeli toplam kaç YTL kesiyor bilgi verebilir misiniz? eft ve havale ücretleri ne kadar?
  • 27-06-2008, 12:23:07
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Garanti dışındaki bankalara bakabilirsin Şubatta çıkan kart Haziranda elimde oluyor , yetmiyor kafalarına göre kart açıp birde kart ücreti kesiyorlar :S haklı müşteri hattında kart başvurusu olmamış nasıl açıldı bilmiyorum ama iptal edemeyiz kesildi sizden ücret diyorlar =)

    EFT:2 ytl
    havale:0.70 ytl
    Yıllık işlem ücreti 50 YTL(6 ayda bir kesiliyor)

    Bunları bilde seçerken aklında bulunsun Yurtdışından çok uğraştırır garanti.

    @PhSyChO,
    garantinin sorunsuz olduğu gibi bir olay yok yanlış anlaşılmasın.Bir daha düşün garantiye geçmeyi.
  • 27-06-2008, 13:14:21
    #26
    EFT 2 YTL...

    Burada bir bankadan baska bankaya para göndermek en fazla 50 kurus...
  • 27-06-2008, 13:17:25
    #27
    vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFT 2 YTL...

    Burada bir bankadan baska bankaya para göndermek en fazla 50 kurus...
    Burda hesabi olana beles hatta AB ülkelerine bile beles
    Karar verdin mi acaba?
    Bu sabah 2 de yola cikiyorum

    vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, iyi tatiller memlekette...
    Tesekkürler, size de iyi tatiller.