Garanti dışındaki bankalara bakabilirsin

Şubatta çıkan kart Haziranda elimde oluyor , yetmiyor kafalarına göre kart açıp birde kart ücreti kesiyorlar :S haklı müşteri hattında kart başvurusu olmamış nasıl açıldı bilmiyorum ama iptal edemeyiz kesildi sizden ücret diyorlar =)
EFT:2 ytl
havale:0.70 ytl
Yıllık işlem ücreti 50 YTL(6 ayda bir kesiliyor)
Bunları bilde seçerken aklında bulunsun

Yurtdışından çok uğraştırır garanti.
@PhSyChO,
garantinin sorunsuz olduğu gibi bir olay yok yanlış anlaşılmasın.Bir daha düşün garantiye geçmeyi.