Garanti dışındaki bankalara bakabilirsin Şubatta çıkan kart Haziranda elimde oluyor , yetmiyor kafalarına göre kart açıp birde kart ücreti kesiyorlar :S haklı müşteri hattında kart başvurusu olmamış nasıl açıldı bilmiyorum ama iptal edemeyiz kesildi sizden ücret diyorlar =)

EFT:2 ytl
havale:0.70 ytl
Yıllık işlem ücreti 50 YTL(6 ayda bir kesiliyor)

Bunları bilde seçerken aklında bulunsun Yurtdışından çok uğraştırır garanti.

@PhSyChO,
garantinin sorunsuz olduğu gibi bir olay yok yanlış anlaşılmasın.Bir daha düşün garantiye geçmeyi.