vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EFT 2 YTL...

Burada bir bankadan baska bankaya para göndermek en fazla 50 kurus...
Burda hesabi olana beles hatta AB ülkelerine bile beles
Karar verdin mi acaba?
Bu sabah 2 de yola cikiyorum

vagabondos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler, iyi tatiller memlekette...
Tesekkürler, size de iyi tatiller.