Arkadaslar bende yarın hesap actırmayı düsünüyorum.
Tek kıl oldugum sorun 6 ayda bir alınan hesap işletim ücreti.20 ytl sinden degil sadece ahmaklık olarak kabul ediyorum.Hem havaleden hem eft den zaten kesiyorsun birde 6 ayda bir alıyorsun.
Birde ya otomatik talimat yoksa alırız...
Sadece sanal kart icin alıcam...Yıllık ücret almayan sanal kartı olan, paypala sorunsuz aktarım yapabilen bir banka var mı ya?