Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar bende yarın hesap actırmayı düsünüyorum.
Tek kıl oldugum sorun 6 ayda bir alınan hesap işletim ücreti.20 ytl sinden degil sadece ahmaklık olarak kabul ediyorum.Hem havaleden hem eft den zaten kesiyorsun birde 6 ayda bir alıyorsun.
Birde ya otomatik talimat yoksa alırız...
Sadece sanal kart icin alıcam...Yıllık ücret almayan sanal kartı olan, paypala sorunsuz aktarım yapabilen bir banka var mı ya?
haklısın kredi kartından bile bu kadar alınmıyor.