• 15-01-2020, 21:49:57
    #10
    Bu başlı başına bi proje değil. İlk önce sürekli e-posta açan bir bot yazıp oluşturulan mailleri sisteme kaydeden bi bot gerekir daha sonra telefon onay kısmı lazım ki bu sıkıntılı bi konu bunu yapabilecek kimseyi tanımıyorum. İlk botla bissürü hesap açılır ama onaya düşüp kapanır emek boşa gider o yüzden bence çok zor bir proje ancak çok iyi paralara böyle bişey için kafa patlatılır.
  • 15-01-2020, 21:52:12
    #11
    @emoty88;
  • 15-01-2020, 21:54:51
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yardimci olabilirim PM den ulasabilirsin.
  • 15-01-2020, 22:09:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot hesaplari satmak veya yazilimini satmak yerine hesaplari takip begeni icin kullanmayi tercih ediyoruz yapilmayacak bir durum degil her gun 1000 lerce hesap acip smm lere satiyorum yani begeni ve takip icin datalari..
    Bende Aynısını Yapıyorum Vdslere Kurdum Yazılımı Otomatik Açıyo Proxy Vs Kendisi Çekiyor
  • 15-01-2020, 22:15:57
    #14
    @Slash; @HumanX; Hesaplar onaya düşmüyor mu birkaç işlemden sonra?
  • 15-01-2020, 22:21:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Slash; @HumanX; Hesaplar onaya düşmüyor mu birkaç işlemden sonra?
    Tabiki O Allahın Emri

    Bendeki Önce Yandex Mail Açıyo Sonra Onunla Facebooka Kayıt Oluyor Sonra Instaya Facebook Ile Kayıt Oluyor Hepsinde Proxy Kullanıyo Biyo Ve PP de Ekleyince Biraz Daha Uzun Dayanıyo
  • 16-01-2020, 07:19:12
    #16
    Daha once 5-6 musterime sattim. Bos bir konu acmissiniz. Sizin tiniyetinizdeki musteriler hesap vadeden bot aldigini saniyor. Satilan programlar sadece isinizi otomatik gorecek programdir, hesap vadetmez. Bunu anlayamadiginiz icin "yapacak adam yok" diyebilecek cesaretiniz var sanirim. Bu yuzden 1-2 kisiye iade bile gectim. Cunku programin amacini anlamiyorlar ya da anlamak istemiyorlar.

    Neyse, iyi calismalar.
  • 16-01-2020, 20:36:05
    #17
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Slash; @HumanX; Hesaplar onaya düşmüyor mu birkaç işlemden sonra?
    Onaya düşmemesi için bir takım işlemlerden geçiyor..
  • 16-01-2020, 21:55:09
    #18
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onaya düşmemesi için bir takım işlemlerden geçiyor..
    ne gibi işlemler mesela?