Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Slash; @HumanX; Hesaplar onaya düşmüyor mu birkaç işlemden sonra?
Tabiki O Allahın Emri

Bendeki Önce Yandex Mail Açıyo Sonra Onunla Facebooka Kayıt Oluyor Sonra Instaya Facebook Ile Kayıt Oluyor Hepsinde Proxy Kullanıyo Biyo Ve PP de Ekleyince Biraz Daha Uzun Dayanıyo