Daha once 5-6 musterime sattim. Bos bir konu acmissiniz. Sizin tiniyetinizdeki musteriler hesap vadeden bot aldigini saniyor. Satilan programlar sadece isinizi otomatik gorecek programdir, hesap vadetmez. Bunu anlayamadiginiz icin "yapacak adam yok" diyebilecek cesaretiniz var sanirim. Bu yuzden 1-2 kisiye iade bile gectim. Cunku programin amacini anlamiyorlar ya da anlamak istemiyorlar.
Neyse, iyi calismalar.