Bot hesaplari satmak veya yazilimini satmak yerine hesaplari takip begeni icin kullanmayi tercih ediyoruz

yapilmayacak bir durum degil her gun 1000 lerce hesap acip smm lere satiyorum yani begeni ve takip icin datalari..
Bende Aynısını Yapıyorum Vdslere Kurdum Yazılımı Otomatik Açıyo Proxy Vs Kendisi Çekiyor