Bu başlı başına bi proje değil. İlk önce sürekli e-posta açan bir bot yazıp oluşturulan mailleri sisteme kaydeden bi bot gerekir daha sonra telefon onay kısmı lazım ki bu sıkıntılı bi konu bunu yapabilecek kimseyi tanımıyorum. İlk botla bissürü hesap açılır ama onaya düşüp kapanır emek boşa gider o yüzden bence çok zor bir proje ancak çok iyi paralara böyle bişey için kafa patlatılır.