Yarın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım özel yazılımımı çalan kişiler hakkında ip adresleri v.b. herşey kanıtlı ve elimde onları sunacağım.
Karşı taraf itiraz edecek büyük ihtimal o durumda ne oluyor acaba davayamı dönüşüyor mahkemeyemi çıkıyorum ?
ve avukata ihtiyacım varmı kendimi savunamıyormuyum yani illa para verip avukat tutmak zorunda mıyım ?
Suç duyurusu hakkında
14
●1.227
- 02-08-2009, 22:22:49Üyeliği durduruldu
- 02-08-2009, 23:34:08Üyeliği durdurulduilk savcıya gıdıp ıfade vereeksın bu senın 15-20 dk alacak savcı senı en yakın bılısım suclar ve organıze ekıbıne yonlendırecek resmı bır evrakla orada senı el ustunde karsılayacaklar geldıgın ıcın tşk edecekler onlarda ıfadenı alıpıslem baslıyacak.Hatta izmirdeki gorevlı arkadaslar ınan cep numaralarını verdıler...Sonra beklıyeceksın karsı taraf ıtıraz edemez sadece ıfade verır ıs mahkemelık olur karar verılır ıtırazları varsa temrıze gıderler....
- 02-08-2009, 23:47:45Üyeliği durdurulduavukat tutma zorunluluğunuz bulunmuyor. iddialarınızı kendiniz dile getirebilirsiniz.
- 02-08-2009, 23:50:17Cidden ilgileniyorlar mı?kukala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa farklı birşey mi?
- 02-08-2009, 23:54:08
- 22-08-2009, 17:00:23Bu özel yazılım dediğiniz şey tescilli bir şeymidir ? Tescil belgeniz yok ise hak iddia edemezsiniz.Mahkeme heyetine yazılımınızın size ait olduğunu gösteren yetkili merciilerden alınmış resmi belge sunmanız gerekli.Savcılığa gidip dilekçe vericeksiniz,Daha sonra Bilişim şube tarafından ifadeniz alınır ifadeniz bilir kişi tarafından incelenir,Karşı tarafa tebligat gönderilir ve ifadesine başvurulur,İfadeler savcılıga ulaştırılır ve mahkeme tarihi her iki tarafada teblig edilir,Mahkemeye çıktıgınızda şikayet tarihinden önce alınmış tescil belgenizin bulunmasında fayda vardır.Likeliness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2009, 10:11:16Evet Arkadaşın Dediği Doğru. Bi Belgen Olmadan İspatlayamazsın Sana Özel Olduğunu.cagdasnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2009, 10:15:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yazılımınız ticari bir yazılım mı ?
Yoksa farklı birşey mi?