ilk savcıya gıdıp ıfade vereeksın bu senın 15-20 dk alacak savcı senı en yakın bılısım suclar ve organıze ekıbıne yonlendırecek resmı bır evrakla orada senı el ustunde karsılayacaklar geldıgın ıcın tşk edecekler onlarda ıfadenı alıpıslem baslıyacak.Hatta izmirdeki gorevlı arkadaslar ınan cep numaralarını verdıler...Sonra beklıyeceksın karsı taraf ıtıraz edemez sadece ıfade verır ıs mahkemelık olur karar verılır ıtırazları varsa temrıze gıderler....