cagdasnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu özel yazılım dediğiniz şey tescilli bir şeymidir ? Tescil belgeniz yok ise hak iddia edemezsiniz.Mahkeme heyetine yazılımınızın size ait olduğunu gösteren yetkili merciilerden alınmış resmi belge sunmanız gerekli.Savcılığa gidip dilekçe vericeksiniz,Daha sonra Bilişim şube tarafından ifadeniz alınır ifadeniz bilir kişi tarafından incelenir,Karşı tarafa tebligat gönderilir ve ifadesine başvurulur,İfadeler savcılıga ulaştırılır ve mahkeme tarihi her iki tarafada teblig edilir,Mahkemeye çıktıgınızda şikayet tarihinden önce alınmış tescil belgenizin bulunmasında fayda vardır.
Evet Arkadaşın Dediği Doğru. Bi Belgen Olmadan İspatlayamazsın Sana Özel Olduğunu.