Yarın savcılığa gidip suç duyurusunda bulunacağım özel yazılımımı çalan kişiler hakkında ip adresleri v.b. herşey kanıtlı ve elimde onları sunacağım.

Karşı taraf itiraz edecek büyük ihtimal o durumda ne oluyor acaba davayamı dönüşüyor mahkemeyemi çıkıyorum ?

ve avukata ihtiyacım varmı kendimi savunamıyormuyum yani illa para verip avukat tutmak zorunda mıyım ?